Your browser does not support JavaScript!

رفع بوی بد پودر موبر + پودر موبر آپارتمانی

15 آذر 1400

شما وقتی تصمیم گرفته اید از پودر موبر استفاده کنید،نحوه استفاده از آن را خوانده اید، و پس از باز کردن محصول، آماده استفاده از پودر هستید. چیزی که انتظارش را ندارید همان بوی ناخوشایند است که کاملاً بی ضرر است. برای درک اینکه چرا پودرهای موبر موهای زائد بوی بدی می دهند، باید نحوه عملکرد آنها را بدانید.


آنچه خواهیم خواند : 

- چرا واجبی بوی بدی دارد؟
- دلیل بوی ناخوشایند واجبین
- پودر موبر آپارتمانی

 

چرا واجبی بوی بدی دارد؟

پودر های موبر اغلب حاوی مواد شیمیایی مانند کلسیم سدیم، دی اکسید تیتانیوم و تیوگلیکولات کلسیم هستند. هنگامی که این مواد شیمیایی در غلظت مناسب استفاده شوند، می توانند به طور موثر پروتئین هایی مانند کراتین را که موهای شما را تشکیل می دهند، حل کنند. به عبارت ساده تر، این کار ریشه موهای شما را ضعیف می کند و به آنها اجازه می دهد که بشکنند. پیروی از دستورالعمل های همراه با پودر موبر بسیار مهم است، زیرا همان مواد شیمیایی که موهای شما را حل می کند، در صورت استفاده نادرست یا ماندن بیش از حد طولانی، می تواند پوست شما را بسوزاند.

دلیل بوی بد واجبین

ممکن است متوجه شده باشید که پودرها مو حتی قبل از اینکه آن را روی بدن خود قرار دهید بو می دهد. این فقط به این دلیل است که مواد شیمیایی موجود در واجبین بوی نامطبوعی دارند. هنگامی که آنها شروع به شکستن موهای شما می کنند، بوی آن بدتر می شود. این به دلیل بوی گوگرد منتشر شده در هوای اطراف شما است. مواد شیمیایی داخل پودر موبر، به ویژه تیوگلیکولات، پیوند دی سولفیدی موهای شما را حل می کند، که بوی گوگرد را آزاد می کند. 

استفاده از داروی نظافت بدون بو و معطر یکی از روش های در امان ماندن از این بوی نامطبوع است.

این بو فقط یک محصول جانبی ناخوشایند از واکنش شیمیایی است که موهای شما را حل می کند. شرکت پودر موبر آیتن با تحقیقاتی که داشته اند، پودر موبر جدید که بوی ناخوشایند قوی ندارد و همچنین با رایحه های معطر تولید کند. با استفاده از این محصولات علاوه بر داشتن پوستی صاف بوی نامطبوع را نیز مجبور نیستید تحمل کنید.

 

پودر موبر آپارتمانی

 

افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند به علت فضای کوچک و بسته آپارتمان امکان دارد در زمان استفاده از این داروی نظافت باعث آزار دیگر همسایه ها شوند، با استفاده از پودرهای موبر معطر که به آنها  پودر موبر آپارتمانی نیز میگویند استفاده نمایید و از پخش بوی بد واجبین در فضای خانه و آپارتمان جلوگیری کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پودرهای موبر آیتن (پودر موبر آیسان)، به صفحه لینک شده مراجعه کنید.


لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
        مشاهده نظرات