Your browser does not support JavaScript!

نوره در طب سنتی + تاثیر واجبی بر ناحیه تناسلی

11 آذر 1400


استفاده از پودرهای موبر (داروی نظافت حمام) علاوه بر پاگیزگی بدن خواص پزشکی فراوانی دارند؛ واجبی سطح بدن را سم زدایی طبیعی می کند، استفاده از آن پیشگیری کننده از انواع سرطان ها پیشگیری میکند.


درمان زگیل تناسلی با واجبی


زگیل های تناسلی عفونت های شایع ناشی از ویروس های پاپیلومای انسانی (HPV) هستند. اگرچه تشخیص زگیل تناسلی راحت است و گزینه های درمانی متفاوتی وجود دارد، اما یکی از موثرترین روش های درمان استفاده از واجبی است.

این روش درمانی زگیل تناسلی را می سوزاند و برای زگیل های داخلی نیز قابل استفاده است. عوارض جانبی می تواند شامل تحریک خفیف پوست، زخم یا درد باشد.

 

جلوگیری از تیره شدن پوست زیر بغل و اطراف ناحیه تناسلی با واجبی


یکی از مسائلی که خانم ها و شاید شوهران آن ها دوست داشته باشند رفع تیرگی پوست زیر بغل و ناحیه تناسلی زنان است. خانم ها ممکن است از شیوه ها و روش ها و مواد مختلفی جهت رفع تیرگی پوست این نواحی استفاده کنند و شاید حتی به مواد شیمیایی هم پناه ببرند. استفاده از ژیلت و تیغ باعث تیرگی پوست زیر بغل و ناحیه تناسلی خانم هاست و بهترین راه بر طرف کردن و از بین بردن تیرگی پوست زیر بغل و ناحیه تناسلی در خانم ها استفاده از نوره برای نظافت موهای این نواحی می باشد.

 

جلوگیری از عفونت قارچی واژن و درمان آن با واجبی


عفونت قارچی واژن یکی از عفونت های زنانه می باشد. مخصوصا این عفونت ممکن است سبب بروز مشکلات جدی در دوران بارداری شود. نوره بهترین ماده ضد قارچ برای جلوگیری از عفونت قارچی واژن و درمان این نوع عفونت می باشد. کشیدن نوره به اطراف ناحیه تناسلی موجب پاک سازی این ناحیه از قارچ ها می شود.

 

جلوگیری از خارش واژن و درمان آن با واجبی


خارش ناحیه تناسلی و واژن نیز از جمله مشکلاتی است که ممکن است بعضی از خانم ها به آن دچار شوند. این خارش معمولا به دلیل وجود قارچ و عفونت های قارچی در این ناحیه می باشد. نوره با تمیز کردن ناحیه تناسلی و پاک سازی آن از قارچ ها نقش مهمی در جلوگیری از خارش ناحیه تناسلی دارد.

 

جلوگیری از بوی نامطبوع ناحیه تناسلی با واجبی


بوی نامطبوع ناحیه تناسلی زن نه تنها می تواند موجب آزار خود او شود بلکه ممکن است سبب آزار همسر او نیز بشود و چه بسا باعث سردی در روابط جنسی بین زن و شوهر شود. یکی از دلایل ایجاد بوی نامطبوع در ناحیه تناسلی زنان، عفونت های این ناحیه می باشد.

با استعمال نوره در ناحیه تناسلی و پاک سازی آن از عفونت ها و عوامل ایجاد کننده عفونت، بوی نامطبوع ناحیه تناسلی از بین خواهد رفت. در صورتی که با استعمال نوره طبیعی، بوی نامطبوع ناحیه تناسلی از بین نرود ممکن است دلیل دیگری برای این بوی نامطبوع وجود داشته باشد.

پودر موبر در بارداری

مدرک معتبری برای عدم استفاده از موبرها در دوران بارداری وجود ندارد اما از آنجائیکه این مواد دارای ترکیبات شیمیایی هستند می توانند مضر باشند، بنابراین توصیه می شود که برای رعایت جوانب احتیاط در دوران بارداری از روشهای دیگر مانند تیغ و اپیلاسیون برای نظافت و رفع موهای زائد استفاده شود.


 درمان-و-پیشگیری-برخی-بیماری-ها-با-استفاده-نوره.jpg


لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید
        مشاهده نظرات